[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
dihs.lajv.net/decennium • Visa tråd - PR
Decennium

PR

Här är det fritt fram att skriva om allt som inte har direkt med det här lajvet att göra.

PR

Inläggav Furste Natthäger lör jan 05, 2008 11:56 pm

Var är alla? Det är så tomt på forumet. Varför strömmar det inte in intresserade medlemmar? :|
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: PR

Inläggav Admin sön jan 06, 2008 4:06 pm

Vild gissning är att forumet inte nått det kollektiva medvetandet hos de medverkande än. Det brukar ju vara lite så att lajvforum är aktiva mest kring själva lajvet, och än så länge är det ju ett tag kvar. Med det sagt så tycker jag också så klart att det skulle vara kul om spelare annonserade sig här så tidigt som möjligt. Det här är ju en chans att prata ihop sig, spelare emellan.

Förresten ska jag ta det här inlägget som en anledning att skapa en rollpresentationstråd. Vet ni inte var ni ska börja skriva på forumet kan ni skriva där.

För tillfället har vi 21 konkreta roller anmälda (i varierande grad av fullständiga rollbeskrivningar) och ytterligare en hög med intresseanmälningar så det borde finnas folk som vill göra sin stämma hörd här :)
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm

Re: PR

Inläggav Furste Natthäger sön jan 06, 2008 5:14 pm

De är skönt att höra för jag som inte vet vilka som har intresseanmält sig ser ju bara till användarna på forumet, rollerna på hemsidan och ev. prat om lajvet på andra forum. Och det har ju sett tomt ut så. Jag tror nästan att om alla intresseanmälda på något vis lades upp på hemsidan så skulle kanske folk börja bli mer angelägna att engagera sig. Jag har funderat på att tjata med lite kompisar men så har jag tänkt att alla poster ju fortfarande är lediga så det är inget jag behöver ta tag i än. Vilka poster/roller är föresten fortfarande lediga?
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: PR

Inläggav Admin sön jan 06, 2008 11:19 pm

Hm, jag får fundera på var den här tråden borde ligga eftersom den numera har väldigt mycket med lajvet att göra.

Att det ser så tomt ut på många av positionerna på sidan beror förmodligen på att positioner inte är det vi börjat med i rolldiskussionerna med folk. Vi har alltså inget först till kvarnsystem för poster i staden utan vi resonerar oss fram till vart vi tror det kommer bli roligast för spelaren med tanke på de andra aspekterna i rollen. Däremot går det självklart att anmäla intresse till positioner, det har funkat utmärkt för vissa.

Det kommer ju att vara förmöte i helgen och efter det kommer majoriteterna av posterna att vara tillsatta är vår beräkning. Är du (inte du Henrik, du har redan en post :)) intresserad av någon av dessa är det bara att kontakta oss i SL. Det är förresten inte bara poster vi kommer att strypa tillgång till allt eftersom förarbetet fortgår, eftersom vi försöker jobba med balans mellan de olika grupperingarna så mycket som möjligt kommer också vissa grupperingar att ha anmälningsstopp om de blir för stora.

Så kort sagt: Tjata på dina kompisar redan nu ;)
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm

Re: PR

Inläggav Blomman ons jan 09, 2008 7:34 pm

hej hej, nu har jag hittat hit åxå! väldigt OT men ändå, hej!

mats->jag har skickat PM till din SL-anv. om du inte har märkt/kollat
Where does the dead belong in the world of the living?
Användarvisningsbild
Blomman
 
Inlägg: 25
Blev medlem: ons jan 09, 2008 6:20 pm

Re: PR

Inläggav Furste Natthäger ons jan 09, 2008 9:09 pm

Hej och välkommen Blomman! ^^
Det var lite tomt på blomsterängen utan dig.
Vad skall du spela?
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: PR

Inläggav Blomman ons jan 09, 2008 9:31 pm

inte säker än. väger mellan nosferatu och malkav
Where does the dead belong in the world of the living?
Användarvisningsbild
Blomman
 
Inlägg: 25
Blev medlem: ons jan 09, 2008 6:20 pm

Re: PR

Inläggav Johannes fre jan 11, 2008 8:27 am

Moi moi!

Nu har även jag (Follin) hittat hit!

Tänkte vänta med att posta rollpresentation, mycket för att jag inte fått bakgrunden godkännd ännu, men det löser sig imorgon på förmötet, hoppas jag.

Kul att se er igen!
Johannes
 
Inlägg: 6
Blev medlem: fre jan 11, 2008 8:23 am

Re: PR

Inläggav Furste Natthäger fre jan 11, 2008 1:21 pm

Halloj Follin! Välkommen! :)

Jag kommer oxo vänta ett tag med att posta rollinfo för jag bygger fortfarande på rollen.
Vad lutar det åt att du skall spela då? Klan/Post?
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: PR

Inläggav Katarina fre jan 11, 2008 2:06 pm

Hej! Jag är här också. Ska spela Brujah och tycker det ska bli hur kul som hellst med lajvet!

:) Lina.
Pappa är störst, bäst och vackrast. Och ja, han är starkare än din.
Katarina
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jan 11, 2008 2:00 pm

Nästa

Återgå till Andra saker än Decennium

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron