[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
dihs.lajv.net/decennium • Visa tråd - PR
Decennium

PR

Här är det fritt fram att skriva om allt som inte har direkt med det här lajvet att göra.

Re: PR

Inläggav Furste Natthäger fre jan 11, 2008 2:54 pm

Trevligt att det äntligen börjar ramla in lite folk på forumet, det har varit lite tomt här.
Välkomna alla! ^^
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: PR

Inläggav Johannes mån jan 14, 2008 11:18 am

Hej Lina, kul att se dig igen!

Min roll just nu:

Brujah, Neonat, fjant.

Det sammanfattar rätt bra :P
Nej, kanske inte det sista, men jag satsar på att bli "en i mängden" så mycket som möjligt nu, eftersom det blivit en del ståhej kring mina tidigare roller, så nu ska jag vara en obetydlig fjant som bara tillför precis så mycket som behövs för att inte bli utkastad. :D
Johannes
 
Inlägg: 6
Blev medlem: fre jan 11, 2008 8:23 am

Re: PR

Inläggav Julia Dahlberg tis feb 19, 2008 10:55 am

Hej hej!
Nu är jag också här! [i]vinkar lite[/i]

Väntar med rollpresentation innan allt är klar med min mästare. Ska i alla fall spela Helenas tjänare, Julia Dahlberg. Roligt med lajv!
Julia Dahlberg
 
Inlägg: 2
Blev medlem: tis feb 19, 2008 10:48 am

Föregående

Återgå till Andra saker än Decennium

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron