[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
dihs.lajv.net/decennium • Visa tråd - Klanforum
Decennium

Klanforum

Här kan du annonsera efter skjuts, kompisar, sovplats, eller annat.

Klanforum

Inläggav Katarina lör feb 09, 2008 3:51 pm

Tjipp!

Med risk för att detta blir pinsamt; hur ansöker man till klanforumen? Har inte letat ihjäl mig precis efter ansök-här-funktionen precis, men det brukar sällan vara svårt att hitta annars. Hänger det ihop med att man får rollen godkänd, eller nått sånt?

:) Lina.
Pappa är störst, bäst och vackrast. Och ja, han är starkare än din.
Katarina
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jan 11, 2008 2:00 pm

Re: Klanforum

Inläggav Admin sön feb 10, 2008 5:08 am

Bra poäng. Ska göra ett tydligt inlägg om det någonstans. Men nu kan i alla fall du känna dig som medlem av Brujahtråden :)
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm

Re: Klanforum

Inläggav Furste Natthäger sön feb 10, 2008 12:31 pm

Hmm, jag kan varken posta i "anmäl dig till klanforum" och jag kund einte posta i "ventrue" när jag försökte förut.
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: Klanforum

Inläggav Admin sön feb 10, 2008 6:38 pm

Nu borde det gå att anmäla sig i klanforumet.

Vad gäller ventrueforumet vet jag inte riktigt vad det beror på. Rättigheterna är tilldelade i alla fall, du är till och med gruppledare. Testa gärna igen och funkar det inte så får jag kringå det och ge dig rättigheter på annat sätt. Ingen har postat i klanforumen än så det är ju relevant att reda ut om jag missat något.
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm

Re: Klanforum

Inläggav Furste Natthäger mån feb 11, 2008 12:37 am

Jag tryckte nog på "spara" och tänkte inte på att det fanns en "skicka" oxo, men nu funkade det!
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: Klanforum

Inläggav Katarina tis feb 12, 2008 10:38 am

Samma här, det funkar!
Pappa är störst, bäst och vackrast. Och ja, han är starkare än din.
Katarina
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jan 11, 2008 2:00 pm

Re: Klanforum

Inläggav Admin ons feb 13, 2008 12:27 am

Skönt. Då kan jag slappna av igen :)
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm

Re: Klanforum

Inläggav Blomman tor feb 14, 2008 6:01 pm

jag har inte fått tillgång till nosseforumet :( men jag har ansökt förut utan resultat och det står att jag har redan ansökt men jag kommer inte in
Where does the dead belong in the world of the living?
Användarvisningsbild
Blomman
 
Inlägg: 25
Blev medlem: ons jan 09, 2008 6:20 pm

Re: Klanforum

Inläggav Admin fre feb 15, 2008 11:55 pm

Nu kommer du åt forumet.
Admin
Site Admin
 
Inlägg: 12
Blev medlem: tor nov 15, 2007 12:27 pm


Återgå till Anslagstavla

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron