[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
dihs.lajv.net/decennium • Visa tråd - Första lajvet!
Decennium

Första lajvet!

Här kan du skriva in information om din roll. Skapa en tråd per roll. Det är även fritt fram att diskutera uppslag till spel runt rollen på tråden. Här kan du också skriva rollidéer och funderingar om du vill ha andra spelares hjälp att komma vidare med rollkonceptet. Tänk på att inte skriva hemlig information här.

Första lajvet!

Inläggav Furste Natthäger sön mar 02, 2008 6:52 pm

Tack alla för ett trevligt lajv! :)
--------------------------------
[color=gray]Mvh: Henrik Nordin
aka. Furste Axel Natthäger[/color]
Användarvisningsbild
Furste Natthäger
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre dec 28, 2007 7:25 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Katarina mån mar 03, 2008 8:48 am

Ja, det var roligt!

:) Lina
Pappa är störst, bäst och vackrast. Och ja, han är starkare än din.
Katarina
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jan 11, 2008 2:00 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Frank mån mar 03, 2008 4:18 pm

Tack alla

Hade en trevlig men hektisk första natt. Kunde tyvärr inte andra natten för jag jobbade,men om någon busat så går det säkert att ordna med grillning, blötläggning eller dylikt i nertiden, säg bara till :)
Frank
 
Inlägg: 4
Blev medlem: mån dec 31, 2007 12:43 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav SL-Gunnar mån mar 03, 2008 5:16 pm

Tack så mycket till alla som kom, hoppas vi får se er nästa lajv också.
SL-Gunnar
 
Inlägg: 9
Blev medlem: mån mar 03, 2008 1:22 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Blomman mån mar 03, 2008 10:21 pm

Det var ett skitkul lajv!

Gunnar -> det är klart ni får!
Where does the dead belong in the world of the living?
Användarvisningsbild
Blomman
 
Inlägg: 25
Blev medlem: ons jan 09, 2008 6:20 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Katarina tis mar 04, 2008 9:26 am

Ja, det tror jag nog. Har bokat in det i min almanacka i alla fall. :)
Pappa är störst, bäst och vackrast. Och ja, han är starkare än din.
Katarina
 
Inlägg: 11
Blev medlem: fre jan 11, 2008 2:00 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Johannes tis mar 11, 2008 12:08 pm

Ja, första lajvet var en fullträff, så jag kommer cokså på nästa lajv. Tack, till både spelledning och spelare, fortsätt så!

//Follin
Johannes
 
Inlägg: 6
Blev medlem: fre jan 11, 2008 8:23 am

Re: Första lajvet!

Inläggav Martin Lazar tis apr 01, 2008 12:03 pm

Jag kommer!

Ska bli en ära att psyka skiten ur er igen med mina: Är det lugnt? Och allmänt stöddiga framtoning.

//Rasmus Back Klan Brujah. IRL:Martin Lazar
Är det lugnt?
Martin Lazar
 
Inlägg: 3
Blev medlem: tis jan 08, 2008 4:50 pm

Re: Första lajvet!

Inläggav Veronique ons apr 02, 2008 11:05 am

Tack och bock! Snart är det nästa lajv! :P
Veronique
 
Inlägg: 4
Blev medlem: lör feb 16, 2008 2:47 pm


Återgå till Rollpresentationer och diskussioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron